Σχόλια μαθητών για το εργαστήριο Φωτογραφία Περιβάλλον / Γράφω τη δική μου ιστορία / webex

 

 


                                     webex   διδσκαλία εξ' αποστάσεως

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 21

Σχόλια μαθητών  στο webex για το εργαστήριο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ: Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ

 

from Eυαγγελία Kόλλια (privately):    9:08 AM

Καλημέρα! Αγγλικά δεν έχουμε τώρα; Συγγνώμη, απλά τώρα μπήκα κι έχω μπερδευτεί λίγο...

from Eυαγγελία Kόλλια to everyone:    10:03 AM

Είναι πολύ ενδιαφέρον το εργαστήριο

from Koumpi Maira to everyone:    10:03 AM

Νιώθω χαρούμενη που συνδυάζουμε την δημιουργική γραφή με την φύση

from Marilena Kalendrianou to everyone:    10:03 AM

νιώθω ωραια. γιατι περναμε δημιουργικα την ωρα μας!

from Στέλιος Κοζομπόλης to everyone:    10:03 AM

ευχάριστα

from Θοδωρής Καραπάνος to everyone:    10:03 AM

περνάω καλά, γιατί λέμε τις απόψεις μας πάνω σε κείμενα συμμαθητών μας.

from Βανέσα Θεοδώρου to everyone:    10:03 AM

Μου αρέσει πολύ που πααρουσιάζουμε τις εργασίες μας και έχουμε την ευκαιρία να σχολιάσουμε και να μοιραστούμε τις απόψεις μας

from Thalia Kostopoulou to everyone:    10:03 AM

ίσως από τα καλύτερα εργαστήρια!

from Anastasia Kougioumtzi to everyone:    10:03 AM

νιωθω ομορφα γιατι κανουμε μια πολυ ενδιαφέρον εργαστηριο

from Dimitra Avgoustatou to everyone:    10:03 AM

Αυτό το μαθημα δεξιοτητων ειναι πολυ ενδιαφερον και με κανει να νιωθει ηρεμια και γαληνη.

from Βασίλης Καλογεράκος to everyone:    10:03 AM

Είναι αρκετά ενδιαφέρον που ακούμε τις ιστορίες των συμμαθητών μας

from Φώτης Γεωργούντζος to everyone:    10:04 AM

Εγώ πιστεύω πως αυτό το εργαστήριο είναι πολύ δημιουργικό και περνάμε όλοι πολύ καλά

from ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ to everyone:    10:04 AM

από τα πιο ενδιαφέροντα εργαστηρια

from Βασίλης Καλογεράκος to everyone:    10:04 AM

Και να γίνεται ανταλλαγή απόψεων

from Themistoklis Dimitriadis to everyone:    10:04 AM

Πολύ ωραία πιστεύω οτί είναι ένας πολύ σημαντικός πυλώνας της ζωής μας και διδάσκεται με πολυ διαδραστικό τρόπο

from ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΚΟΥΤΣΙΟΥΔΗ to everyone:    10:04 AM

χαρούμενη και μου αρέσει που περνάω δημιουργηκά την ώρα μου.

from Βασιλειάδης Ζαχαρίας to everyone:    10:04 AM

Η άψεστη αυτή εμπειρία αποκαλύπτει πλευρές μας που δεν είχαμε σκεφτεί και μας διεγείρει δεξιότητες όπως να συνδέεις ένα κέιμενο με την εικόνα. Εντυπωσιακό

from Maya Kassi to everyone:    10:04 AM

Νιώθω χαρούμενη γιατί ειναι αρκετά ενδιαφέρον το μάθημα, διασκεδαστικό και δημιουργικό!

from Tzwrtzina Mavousoglou to everyone:    10:04 AM

ειναι ολα πολυ ενδιαφερον και περναω πολυ καλα

from Eirini Ampatzi to everyone:    10:04 AM

Νιώθω χαρούμενη γιατί περνάμε ωραία στο πλαίσιο του εργαστηρίου

from ΒελαλήςΓιώργος to everyone:    10:04 AM

περνάω πολύ καλά και το θεωρώ πολύ δημιουργικό το σημερινό εργαστήριο

from Mιχαήλ Aναπλιώτης to everyone:    10:05 AM

μου αρέσει αυτό το εργαστηρι -είναι πολύ ενδιαφέρον και δημιουργικό

from Βασίλης Καλογεράκος to everyone:    10:06 AM

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

from Μιχάλης Καλαφατάς to everyone:    10:07 AM

Νιώθω πιο δημιουργικός και ότι μου δίνετε η ευκαιρία να παρω ιδέες και φράσεις που μπορώ να χρησιμοποιήσω κι εγώ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχέδιο δράσης - Τραγούδι- στίχοι και περιβάλλον